4 antrenamente cu trambulină pentru scăderea în greutate [trambuline mici]

Pierderea în greutate trambulină. Exercițiul de trambulină are avantaje mari pentru pierderea în greutate

Pune-te în formă acasă: 10 antrenamente cu trambulină pentru pierderea în greutate Această postare poate conține linkuri afiliate.

În primul rând, consumă mai puține calorii

Dacă sunteți în căutarea antrenamentelor cu trambulină pentru scăderea în greutate, ați ajuns în locul potrivit! Indiferent dacă aveți o mini trambulină interioară în subsol sau o trambulină mare de dimensiuni mari în curtea din spate, există o mulțime de moduri în care o puteți folosi pentru a vă îmbunătăți sănătatea și a vă ajuta să vă formați.

În timp ce trambulinele sunt considerate de obicei o activitate pentru copii, vorbesc din experiență când spun că săritul pe o trambulină nu este doar distractiv - îți mărește ritmul cardiac, aprinde calorii, eliberează endorfine care se simt bine și îmbunătățește echilibrul și coordonarea. Consultați mai jos antrenamentele noastre preferate cu trambulină pentru pierderea în greutate! Iată 9 avantaje ale antrenamentelor obișnuite cu trambulină! Ajută la scăderea în greutate Reduce celulita Îmbunătățește digestia și sănătatea intestinelor Stimulează activitatea limfocitelor, ceea ce îmbunătățește imunitatea Curăță sistemul limfatic, care ajută la eliminarea toxinelor din corp Crește densitatea osoasă Lansările se simt bine endorfine, ceea ce este excelent pentru sănătatea mintală 4 antrenamente cu trambulină pentru scăderea în greutate [trambuline mici] Antrenamentele cu trambulină pentru scăderea în greutate folosesc de obicei mini trambuline numite rebote.

pierde greutatea rapidă după ce pierde 10 kg greutate în 10 zile

Acestea sunt portabile și poziționate mai aproape de sol, făcându-le mai sigure și permițând un control mai mare asupra mișcării. În timp ce trambulinele mari în aer liber nu permit același tip de control, ele pot fi utilizate în continuare pentru pierderea în greutate și au avantajul suplimentar de a oferi o capacitate mai mare de greutate și mai mult spațiu pentru mișcare.

Rebounder de 10 minute pentru antrenament de slăbire BeFiT Dacă sunteți nou la antrenamentele cu trambulină pentru pierderea în greutate, acesta este unul excelent pentru început.

Trambulină pentru a ajuta la pierderea in greutate

Este un antrenament de 10 minute pentru arderea grăsimilor, conceput pentru a vă crește ritmul cardiac, a spăla sistemul limfatic și a vă întări nucleul și este minunat pentru podeaua pelviană și coapsele interioare. Antrenament cu 15 minute de trambulină Revista Sănătate Acest antrenament durează doar 15 minute, dar nu vă lăsați păcăliți - este intens!

slabit rapid 20 kg 30 de zile pierde provocarea de grăsime buric

Vă va crește ritmul cardiac, vă va provoca nucleul, vă va îmbunătăți echilibrul și coordonarea și vă va transpira! Antrenament de recuperare cardio și rezistență de 20 de minute BeFit Dacă aveți la dispoziție 20 de minute, acest antrenament de slăbire care stimulează metabolismul este fantastic.

9 Avantajele antrenamentelor cu trambulină

Îmi place că lucrează în genuflexiuni cu progresii opționale pentru a-ți strânge și tonifica gluteii, iar răsucirea ei la flotări este o modalitate excelentă de a-ți lucra brațele! Antrenament cu trambulină de recuperare de 30 de minute pentru începători Rebound Fitness Acesta este un antrenament extraordinar de 30 de minute pentru trambulină pentru începători.

Îmi place că acestea includ opțiuni de progresie, astfel încât să vă puteți face antrenamentul mai dificil în timp. Instructorii care sunt surori gemene fac salturi unul lângă altul în acest videoclip, ceea ce le permite să demonstreze simultan opțiuni ușoare și mai avansate.

Acest lucru face mult mai ușor să vă ajustați antrenamentul după cum este necesar în timp ce săriți!

Our users choice

Salturi drepte Acesta este probabil cel mai evident antrenament pe care îl puteți face pe o trambulină mare și este o modalitate excelentă de a vă încălzi corpul și de a arde caloriile. Îndoiți ușor brațele și genunchii și săriți în sus și în jos pe loc pierderea în greutate trambulină mod continuu, atâta timp cât puteți. Asigurați-vă că vă pierderea în greutate trambulină statisticile - veți fi uimiți să vedeți cât de mult progresează cum să mi pierd greutatea brațului meu în timp!

Tuck Jumps Odată ce corpul tău este încălzit, poți progresa de la o săritură dreaptă la o săritură plină.

pierdere în greutate edmonton slabesti daca alergi cu folie

Pentru a efectua această mișcare, țineți-vă brațele și genunchii ușor îndoite, săriți, îmbrățișați-vă genunchii pe corp în timp ce vă ridicați și apoi eliberați rapid brațele și picioarele în jos, astfel încât picioarele să aterizeze pe trambulină. Este posibil să trebuiască să faceți câteva salturi de recuperare între sărituri, dar, pierderea în greutate trambulină timp, vă puteți provoca să efectuați aceeași mișcare din nou și din nou.

Exerciții cu trambulină pentru pierderea în greutate - rapid pentru succesul antrenamentului

Este o mișcare excelentă de mare intensitate care vă va provoca nucleul și vă va crește ritmul cardiac! Picături așezate Dacă sunteți în căutarea antrenamentelor cu trambulină în aer liber pentru scăderea în greutate, aceasta este mișcările mele preferate! Săriți în sus, extindeți picioarele în fața dvs.

Pierderea in Greutate, Eliberarea Kilogramelor in Plus, Algoritm de Pierdere a Greutatii

Repetați de câte ori puteți și provocați alți membri ai familiei dvs. Picături de genunchi Această mișcare este similară cu picăturile așezate, dar în loc să vă extindeți picioarele în față în timp ce săriți în sus, vă veți îndoi picioarele astfel încât să aterizați pe genunchi înainte de a sări înapoi în poziție în picioare.

Aceasta este o mișcare ușor mai ușoară și o altă mare provocare de care vă puteți bucura împreună cu familia!

Exerciții cu trambulină pentru pierderea în greutate - Cum să vă potriviți

Pike Jumps Salturile cu știucă sunt o altă mișcare de pompare a inimii care arde rapid caloriile. Pentru a efectua această mișcare, săriți direct în aer cu brațele deasupra capului, apoi atingeți degetele de la picioare cu picioarele și brațele direct în fața dvs. Puteți efectua una sau două sărituri de recuperare între ele pe măsură ce prindeți această mișcare și apoi progresați pentru a vedea câte salturi de știucă puteți face la rând fără oprire!

Split Pike Jumps Similar cu salturile de știință de bază, această mișcare necesită să sari drept în aer cu brațele deasupra capului, dar în loc să-ți atingi degetele de la picioare în fața ta, îți vei separa picioarele de ambele părți ale corpului într-o poziție împărțită.

Related Articles

Atingeți-vă mâinile până la degetele de la picioare înainte de a vă îndrepta brațele și picioarele și a ateriza pe picioare. Această postare conține linkuri afiliate.

in cat timp slabesti daca alergi pierdere în greutate st leonards

Dacă ți-a plăcut această colecție de antrenamente în aer liber cu trambulină pentru pierderea în greutate, te rog să împărtășești acest vas pe Pinterest! Și dacă doriți mai multe antrenamente la domiciliu, vă rugăm să urmați tabloul nostru de fitness, unde vă împărtășim tot felul de idei grozave pe care le găsim în fiecare zi.!