Hiit Training vs Exercițiu de anduranță pentru pierderea în greutate

Hiit vs starea de echilibru pentru pierderea în greutate

Este HIIT la fel de eficient ca cardio-ul mai lung pentru pierderea de grăsime?

De luat masa Există multe dezbateri cu privire la ce tip de exercițiu este mai bun pentru sănătatea ta: aerob sau anaerob. Exercițiul aerob, cum ar fi mersul pe jos, mersul cu bicicleta sau alergarea, înseamnă că vă mișcați corpul, respirați mai repede și vă creșteți fluxul de sânge.

Este un nivel de activitate pe care îl puteți menține pentru o perioadă lungă de timp.

Pagina principala Este HIIT cu adevărat mai bun decât cardio cu intensitate redusă pentru pierderea în greutate? Este cardio HIIT prea bun pentru a fi adevărat? Puteți tăia o sesiune de jogging de 20 de minute într-o sesiune de 3 minute de Jumping Jacks și să obțineți aceleași rezultate? Să aflăm. În aceste zile, antrenamentul la intervale de intensitate mare HIIT este la modă.

Exercițiul anaerob, cum ar fi sprintul sau haltere, este o activitate scurtă, intensă, care te face să lucrezi la maximum și nu poate fi susținută mult timp. Care este mai bun pentru pierderea în greutate? Atât exercițiul aerob, cât și cel anaerob au beneficii și ar trebui să le încorporați în rutină.

Cu toate acestea, o serie de întrebări au rămas fără răspuns, cum ar fi dacă a face cardio postit, de fapt, are mai mult sens sau nu. Unul susține că da, celălalt nu. Cu siguranță există ceva de spus pentru ambele răspunsuri.

Dar, în cazul în care preocuparea dvs. Știința din spatele aerobului vs. Acest lucru duce la producerea de lactat și, în cele din urmă, la încetarea exercițiului.

  • este hiit la fel de eficient ca cardio mai mult pentru pierderea de grăsime? - mușchi și fitness
  • Faceți ambele pentru beneficii maxime Atunci când decideți ce formă de cardio este ideală pentru pierderea în greutate, starea de echilibru sau HIIT, este o idee bună să începeți cu cercetarea.
  • HIIT vs.
  • Электронная почта от Энсея Танкадо, адресованная Грегу Хейлу.

De ce exercițiul anaerob este mai bun pentru pierderea de grăsime Exercițiul aerob sau cardio-starea de echilibru se efectuează într-un ritm constant, scăzut până la moderat. Acest tip de exercițiu, care utilizează fibre musculare cu mișcare lentă, este excelent pentru condiționarea cardiovasculară și îmbunătățirea rezistenței musculare.

Deși se crede de obicei că acest cardio de intensitate redusă este optim pentru pierderea de grăsime, gândiți-vă din nou.

Aceasta înseamnă că pentru majoritatea oamenilor sunt necesare perioade prelungite de exerciții aerobice pentru a obține pierderi semnificative de grăsime.

  1. Pierdere în greutate pentru băiat de 9 ani

Acest lucru duce adesea la un platou. Exercițiul anaerob se efectuează sub formă de antrenament la intervale de intensitate mare HIITunde rotiți intervale de intensitate mare cu intervale de recuperare.

  • Antrenamentul HIIT vs. LISS | Care este mai bun pentru arderea grăsimii?
  • Citiți articolul Încă 15 săptămâni studiu înJurnalul obezitățiia avut 45 de femei împărțite în trei grupuri.
  • Hiit Training vs Exercițiu de anduranță pentru pierderea în greutate Îți va pierde grăsimea mai repede?
  • Este HIIT cu adevărat mai bun decât cardio cu intensitate redusă pentru pierderea în greutate STACK
  • AEROBIC VS. ANAEROB: CE ESTE CEL MAI BUN PENTRU PIERDEREA îN GREUTATE? - SĂNĂTATE -
  • Un exemplu de plan ideal de antrenament pentru cineva care nu se bucură de mișcare sau are foarte puțin timp Ridicarea greutăților este adesea asociată cu creșterea volumului, dar nu ar trebui să vă fie frică de pomparea fierului dacă scăderea în greutate este obiectivul dvs.
  • HIIT vs. Cardio Steady State: Care este mai bine?
  • În profunzime despre cardio: HIIT și LISS, postite și hrănite - XXL Nutrition Blog

Acest lucru este benefic din mai multe motive. Economisi timp În primul rând, puteți obține un antrenament intens într-o fracțiune de timp.

În profunzime despre cardio: HIIT și LISS, postite și hrănite

Dacă timpul este o limită pentru dvs. Îți vei epuiza mușchii și vei arde mai multe calorii decât ai face în aceeași perioadă de timp, făcând cardio la starea de echilibru. Arde mai multe calorii În al doilea rând, veți arde mai multe calorii în acea perioadă de timp.

Ea a condus divizia 1 cross country și pista la facultate și continuă să alerge pentru distracție cât de mult poate. În prezent, lucrează ca educatoare corporativă în domeniul sănătății și fitnessului și antrenor Orangetheory în Manhattan. Este extrem de pasionată de viața sănătoasă și poate fi adesea găsită antrenament de forță la sala de gimnastică atunci când nu intervievează instructori, medici, profesioniști din domeniul medical, nutriționiști sau sportivi profesioniști pentru povești.

La sfârșitul zilei, cu cât antrenamentul este mai greu, cu atât vei arde mai multe calorii. HIIT va face ca cheltuielile dvs.

ardeți grăsimea pe brațele voastre cum să mi pierd grăsimea de pe piept

Creșteți metabolismul În al treilea rând, vei construi mușchi și vei crește metabolismul. HIIT necesită ca fibrele musculare cu mișcare rapidă să se angajeze în exerciții precum sprint, pliometrie și haltere, care măresc dimensiunea și forța musculară. Aceasta înseamnă că veți crește masa musculară, ceea ce va hiit vs starea de echilibru pentru pierderea în greutate metabolismul, pe măsură ce mușchiul arde mai multe calorii decât grăsimile.

pierderea în greutate manchester cuanto dura onu frasco de eco slim

Efectul afterburn În al patrulea rând, veți experimenta efectul de post-arsură. Denumirea științifică a efectului de ardere este consumul excesiv de oxigen după exerciții EPOC. EPOC este cantitatea de oxigen necesară pentru a readuce corpul în starea sa de repaus.

Sesiunile HIIT stimulează un EPOC mai mare, deoarece consumați mai mult oxigen în timpul lor, ceea ce creează un deficit mai mare pentru a înlocui post-antrenament.

Exercițiu aerob vs. anaerob: Care este cel mai bun pentru pierderea în greutate?

Aceasta înseamnă că veți continua să ardeți calorii chiar și după încheierea sesiunii HIIT. Cel mai mare dezavantaj este că nu este pentru toată lumea. Veți avea nevoie de un nivel de bază de fitness înainte de a vă putea angaja în HIIT în siguranță și eficient.

arde grăsime prin sărutări regim de slabire pe zile

Dacă sunteți nou în ceea ce privește exercițiile fizice, poate fi prea intens pentru corpul dvs. Dacă reușiți să efectuați HIIT, exerciții precum pliometrie, sprint și haltere creează o șansă crescută de rănire, deoarece aceste mișcări explozive sunt rapide și necesită multă forță. Și, în cele din urmă, HIIT poate fi dureros în timpul ședinței, din cauza intensității mari sau ulterior din cauza durerii.

Antrenament HIIT Dacă vă simțiți suficient de în formă pentru a vă încerca mâna la un exercițiu anaerob intens, încercați aceste probe de antrenament HIIT pentru arderea maximă a caloriilor. Sprinturi Sprintează totul timp de 30 de secunde, apoi recuperează-te timp de 1 minut.

1 lb o pierdere în greutate săptămână greutatea de acasă pierde

Repetați timp de 20 până la 30 de minute. Antrenament de circuit Finalizați fiecare exercițiu din circuit timp de 30 de secunde, cu o pauză de 10 secunde după fiecare, dacă este necesar.

Repetați acest circuit continuu timp de 10 minute: burpees.

cum ardeți grăsimea burta regimuri de slabit eficiente