Cum să grăbească metabolismul?

Starea anabolică pentru pierderea de grăsimi. Arde grăsime ca un culturist (fără a pierde mușchiul!)

Exerciții de probă Exercițiile pot fi clasificate în două tipuri de antrenamente: anabolice și catabolice.

Fiecare are un efect diferit asupra corpului tău, dar în cele din urmă va duce la pierderea de grăsime. Puteți crește masa musculară în timp ce vărsă grăsime prin antrenamente anabolice.

starea anabolică pentru pierderea de grăsimi jessica olie pierdere în greutate

În schimb, vă puteți reduce masa corporală totală prin exerciții catabolice. Efectuați o combinație de ambele pentru a realiza pierderea în greutate rapidă și de lungă durată. O femeie potrivită se antrenează pe o saltea de yoga. Unii dintre hormonii asociați care duc la creșterea mușchilor includ testosteronul și hormonii de creștere.

Pentru a înțelege acest lucru, am întrebat nutriționistul sportiv, membru al Asociației Internaționale de Științe a Sportului ISSA Leonid Ostapenko și psiholog clinic, fondatorul Clinicii pentru tulburări de alimentație Anna Nazarenko, ce să știi despre metabolism și cum să nu-ți faci rău corpului în încercarea de a-l schimba. Ce este metabolismul? Metabolismul, sau metabolismul, combină toate reacțiile chimice din organism. Toate acestea se numesc metabolism. Prin metabolism se înțelege circulația energiei necesară pentru astfel de procese.

Efectul are loc efectiv când dormiți sau vă odihniți după antrenamente. În timpul antrenamentelor de forță, efectuați exerciții care oferă rezistență folosind greutăți și mașini.

starea anabolică pentru pierderea de grăsimi active burn burn fat killer

Aceste exerciții descompun țesutul muscular. Când dormiți sau vă odihniți, se dezvoltă fibre musculare noi și mai multe care să le înlocuiască pe cele rupte. Stat catabolic Atingerea unei stări catabolice implică hormoni precum cortizolul, norepinefrina și adrenalina.

starea anabolică pentru pierderea de grăsimi pierderea în greutate în jersey de sud

Acestea sunt utile în arderea grăsimilor și a caloriilor. Multe exerciții catabolice implică tehnici cardiovasculare, care starea anabolică pentru pierderea de grăsimi de obicei cel puțin 20 până la 45 de minute.

Cea mai bună dietă de pierdere a grăsimilor pentru culturisti, însoțitorul tău.

Exemple sunt ciclismul, alergarea, înotul și sportul. Veți observa o pierdere de masă corporală totală, deoarece mai mulți hormoni catabolici sunt eliberați în comparație cu hormonii anabolici, care formează masa musculară și masa.

starea anabolică pentru pierderea de grăsimi aarp pierde în greutate

Cum se completează Efectuarea de exerciții anabolice și catabolice vă oferă o varietate în rutina dvs. Antrenamentele tale vor fi, de asemenea, mai intense dacă folosești ambele abordări alternativ sau simultan.

Noțiuni de bază ale dietei anabolice: construiți mușchii și pierdeți grăsimea

Potrivit Colegiului American de Medicină Sportivă, antrenamentele cu intervale de mare intensitate implică exerciții catabolice și anabolice care îți stimulează rezistența și performanța aerobă.

Exerciții de probă Sprintul este unul dintre cele mai bune exerciții, deoarece îți îmbunătățește atât stările catabolice cât și cele anabolice, din moment ce aplici multă putere pentru a alerga la o distanță scurtă într-un timp limitat.

starea anabolică pentru pierderea de grăsimi scăzut pentru a pierde în greutate rapid

Lupta este un alt sport care vă impune să obțineți atât stări catabolice cât și anabolice pentru a performa optim. De asemenea, puteți face antrenamente de circuit, care alternează exerciții de greutate și exerciții cardiovasculare pentru pierderea în greutate maximă.

starea anabolică pentru pierderea de grăsimi pierde în greutate scăderea grăsimii corporale