Pierderea în greutate cu un program HIIT părerea mea

20 de minute hiit pentru pierderea în greutate

Maximizarea beneficiilor eliptice cu HIIT Fanii dragostei eliptice bine, cel puțin, cum ar fi mașina pentru antrenamentele sale cu impact redus, în stare constantă.

20 de minute hiit pentru pierderea în greutate 2 luni pierdere de grăsime corporală

Exercitarea cardio regulată este esențială pentru o sănătate bună; de fapt, toată lumea ar trebui să își propună să obțină de minute de cardio cu intensitate moderată pe săptămână, potrivit American Heart Association. Împerecheat cu o dietă sănătoasă, antrenorul eliptic vă poate ajuta să vă progresați în direcția obiectivelor de slăbit. Dacă doriți să pierdeți 20 de kilograme, știți deja că ședințele obișnuite de transpirație vor fi cruciale pentru a vă ajuta să progresați spre obiectivul dvs.

Ce rezultate se pot obţine într-un antrenament de 20 de minute?

Cu câteva modificări la antrenamentele eliptice preferate, puteți crea cu ușurință o rutină de intensitate mare pentru a vă crește cheltuielile de calorii și pentru a vă ajuta să ajungeți unde doriți să fiți. Crearea unui antrenament eliptic pentru pierderea în greutate Dacă pierderea în greutate este obiectivul dvs.

Mutați Ab Tuck-Up Când vine vorba de pierderea în greutate, antrenamentele de dimineață capătă toată atenția. Dar, în timp ce exercițiul fizic oferă primul avantaj pentru talie, antrenamentele de seară se bucură și de numeroase beneficii. În primul rând, mușchii și articulațiile sunt mai pregătiți pentru acțiunea din activitățile zilei. Și este mai probabil să rămâi în concordanță cu antrenamentele dacă te fac să te simți bine, adaugă el.

Găsirea celui mai bun deficit de calorii pentru corpul tău necesită o mică încercare și eroare, dar poți începe prin a găsi nivelul caloric de întreținere.

Fie că urmăriți aportul caloric timp de câteva zile, fie utilizați un calculator de întreținere online.

20 Minute HIIT Cardio Workout For Fat Loss – At Home High Speed HIIT Exercises – No Equipment

De acolo, creează un deficit caloric sigur între și 1. Un deficit este creat atunci când arzi mai multe calorii decât consumi.

  • Cum să ajuți pugs să piardă în greutate
  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid Pierderea de grăsime 6 săptămâni.
  • Cel mai bun înainte și după pierderea în greutate poze
  • Exercitarea și pierderea în greutate pentru femei by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Dacă sunteți o femeie care încearcă să piardă în greutate și să se însoțească, trebuie să știți ceva: adesea durează mai mult ca femeile să piardă în greutate decât bărbații.
  • Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate, Pierderea de grăsime 6 săptămâni
  • Ultimul antrenament de 20 de minute de seară pentru pierderea în greutate - Sănătate -
  • Pagina principala Pierderea în greutate și Hiit: duo eficient pentru pierderea în greutate?

Amintiți-vă, obiectivul este să creați un plan durabil, așa că dacă tăierea a de calorii vă lasă să vă simțiți foame, reduceți doar Este important să luați în considerare ceea ce este mai bine pentru corpul vostru. Caloriile pe care le arzi în timpul exercițiului fizic contribuie, de asemenea, la pierderea în greutate. Cue, eliptica: În general, cheltuirea a 30 de minute pe mașina eliptică va arde aproximativ de calorii, potrivit publicației Harvard Health.

20 de minute hiit pentru pierderea în greutate tops pierdere în greutate kitchener

Pierderea în greutate nu este un proces peste noapte, mai ales dacă doriți să mențineți greutatea pe termen lung. Dacă mențineți un deficit durabil de până la 1.

  1. De fapt, dacă vrei să vezi rezultate, trebuie să te gândești rapid.
  2. Păstrați-vă așteptările realiste Ghiduri de activitate fizică pentru americani recomandă să faceți cel puțin până la de minute de exerciții cardio de intensitate moderată în fiecare săptămână.
  3. Pierderea în greutate cu un program HIIT părerea mea

În timp ce antrenamentul dvs. Maximizarea beneficiilor eliptice cu HIIT În timp ce antrenorul eliptic poate fi un instrument excelent de pierdere în greutate, de asemenea, poate deveni puțin monoton în timp.

20 de minute hiit pentru pierderea în greutate pierde grăsime de pe piept

Din fericire, puteți încorpora intervale în antrenamentul dvs. Antrenamentele cu intensitate înaltă sau antrenamentele HIIT implică alternarea între intervalele stabilite de muncă de intensitate ridicată, urmată de recuperare de intensitate scăzută, potrivit Clinicii Mayo.

HIIT sau High-Intensity Interval Training este o formă de cardio efectuată la intensitate mare pentru o durată scurtă, cu o fază de repaus la fel de distanțată. Antrenamentele HIIT pentru arderea grăsimilor sunt o modalitate excelentă de a arde cantitatea maximă de grăsime într-o perioadă scurtă de timp. Adică, în HIIT, mușchii sunt lipsiți de oxigen în timpul exploziilor mici ale antrenamentului intens. Acest lucru, la rândul său, ajută corpul să ardă grăsimea chiar și la de ore după ce ați părăsit sala de sport!

Încercați să modificați ritmul sau rezistența eliptică la un nivel greu de susținut, în funcție de nivelul dvs. Ar trebui să vă simțiți fără suflare pentru a vorbi în propoziții complete în timpul intervalului dvs.

Perioadele dvs.

20 de minute hiit pentru pierderea în greutate pierderea în greutate rata metabolică

După ce v-ați stabilit ritmul și rezistența necesară pentru perioadele dvs. De exemplu, s-ar putea să vă intervalul intens 20 de minute hiit pentru pierderea în greutate de un minut și să vă odihniți pentru doi. Sau, dacă sunteți nou în exercițiu, intervalul dvs.

20 de minute hiit pentru pierderea în greutate pierdere în greutate dickinson tx

Cheia pentru pierderea în greutate eliptică este provocarea pe tine în același timp, păstrându-ți intervalele consecvent.