5 sfaturi Cum să păstrați greutatea după pierderea în greutate

Cum de a menține greutatea după pierderea în greutate

Editor: Veronica Fig. O sursă: Mdpi.

12 moduri de a vă menține pierderea în greutate

Destul de des se întâmplă că oamenii după pierderea în greutate câștigă din nou greutate. Majoritatea studiilor arată că rezultatul realizat pentru o perioadă de scădere în greutate nu este întotdeauna conservat.

Articolul include o revizuire sistematică și o metaanaliză a cercetării legate de menținerea ponderii după pierderea în greutate și strategiile potențiale care nu au studiat încă.

Revizuirea sistematică și metaanaliză includ 21 de cercetare cu de participanți care au avut excesul de greutate sau obezitate. Nu a fost găsită nicio influență semnificativă a altor strategii.

Cum să vă mențineți pierderea în greutate

Dieta, care include un consum mai mare de proteine, precum și "dietă antiinflamator", poate avea efecte mai vizibile, dar ele nu au fost testate în Rck. În ultimele decenii au fost efectuate multe studii pentru a determina cea mai bună strategie pentru pierderea în greutate. Și așa sa dovedit că nu există o dietă perfectă pentru toată lumea, vă puteți baza pe preferințele dvs. O temă mult mai puțin studiată este strategii de menținere cum de a menține greutatea după pierderea în greutate greutății după pierderea sa.

Oamenii câștigă greutate imediat după pierderea în greutate și multe studii pe care le arată.

  1. Pierde în greutate t25
  2. Pierdere în greutate în funcție de imc
  3. Studii de pierdere în greutate care plătesc
  4. Cum să vă mențineți pierderea în greutate by Malia Frey Share on Facebook Share on Twitter Urmați strategii simple pentru a nu lăsa lire sterline să vină înapoi Pierderea in greutate este destul de dificila.

Cu toate acestea, gradul de returnare a greutății variază. Deși se susține adesea că revenirea greutății este inevitabilă, un număr mare de oameni pot sprijini greutatea după pierderea în greutate pe perioade lungi de timp.

  • 12 moduri de a vă menține pierderea în greutate - Pierdere În Greutate
  • 5 sfaturi Cum să păstrați greutatea după pierderea în greutate
  • Unde se duce grăsimea în pierderea în greutate
  • Alăturați-vă comunității "elwatersport.
  • Cât de mult exercițiu are nevoie pentru a menține pierderea în greutate?
  • Rezultatele acv pierdere în greutate
  • Cel mai bun mod de a menține pierderea în greutate - Posturi Populare

De exemplu, Coughlin și coautori în au raportat că, după pierderea în greutate cu 8 kg pe o perioadă de 6 luni, participanții la studiu au menținut pierderea în greutate de 4 kg după 2 ani de observare și 3 kg în 5 ani. În medie, returnarea greutății anterioare a fost observată în termen de 12 luni de observare. În studiul aspectului, a fost luată în considerare o interferență cu stilul de viață în comparație cu controlul regulat al diabetului zaharat: greutatea returnată după 1 an, dar după 4 ani pierderea în greutate era încă mult mai pronunțată în grupul în care a fost schimbat stilul de viață.

cum de a menține greutatea după pierderea în greutate

Astfel, deși întoarcerea greutății este o poveste normală, totuși putem susține o pierdere în greutate pentru o perioadă lungă de timp.

Această revizuire sistematică și metaanaliză au inclus 21 de studii. Rezultatele sunt date în Tabelul 1. În 8 studii, a fost studiat efectul creșterii proteinei consumate pe menținerea pierderii în greutate.

Cum te menții în formă după ce slăbești

În alte studii au fost raportate alte strategii alimentare. Tabelul 1. Caracteristicile rocilor care evaluează impactul strategiilor dietetice pentru menținerea pierderii în greutate care au fost incluse în revizuirea sistematică Activitatea companiei și coautorilor din a făcut parte din studiul Diogenes, Larsen și colegii 6 luniastfel încât rezultatele să nu fie pe deplin independente.

Cu toate acestea, excluzând cercetarea Aller, rezultatul în ansamblu nu se schimbă. În ceea ce privește eficiența potențială a dietelor cu indice scăzut de glicemie - sunt necesare cercetări suplimentare. Ceaiul verde, acidul linoleic și fibrele nu au afectat greutatea și setate după pierderea în greutate.

Revenind pentru pierderea în greutate cât timp

În general, majoritatea studiilor au fost de bună calitate, deși unul sau mai multe aspecte au fost uneori negate că a complicat clasificarea. În unele studii nu exista un placebo, care, de asemenea, complicate de concluzii ușor.

Alte strategii alimentare posibile pentru menținerea pierderii în greutate Metanalizarea publicată până în prezent nu arată efectele pozitive ale utilizării ceaiului verde, fibrelor, alimentelor cu un indice glicemic scăzut, dietă cu un conținut scăzut de grăsimi și altele.

Pentru a menține greutatea după pierderea în greutate. Desigur, merită considerată că numărul de cercetări și numărul de participanți incluși în fiecare dintre aceste studii sunt mai mici decât numărul celor legate de consumul de proteine.

Întrebarea apare: Există alte strategii care pot fi, de asemenea, eficiente? Recent, au fost luate în considerare mecanismele asociate cu țesutul adipos. Una dintre strategiile propuse a fost o dietă bogată în omegaPPGC sau produse bogate în omegaPNCC, cum ar fi pește de grăsime, nuci, semințe și uleiuri vegetale sau suplimente.

cum de a menține greutatea după pierderea în greutate

Omega-3 acizi grași posedă multe proprietăți potențial utile. Acestea au un efect pozitiv asupra fluxului membranelor, care pot reduce stresul celulelor.

5 sfaturi Cum să păstrați greutatea după pierderea în greutate

Stresul celular în adipocite se poate dezvolta în timpul pierderii în greutate. Influența creșterii consumului de acizi grași omega-3 asupra greutății corporale la persoanele cu obezitate nu a fost descoperită, deși sa sugerat că omega-3 ar putea influența pozitiv scăderea în greutate în combinație cu o dietă echilibrată.

Polifenoli, de exemplu, resveratrolul, curcumina, componentele de ceai verde și izoflavone se găsesc în natură în fructe și legume, ceai verde, ceai negru, vin roșu, cafea, măsline și ulei de măsline, ierburi și condimente, nuci și alge. Ele pot acționa ca antioxidanți, dar au și efecte antiinflamatorii și metabolice, de exemplu, crește oxidarea grăsimilor.

  • Cum te menții în formă după ce slăbești
  • Cum să mențină scăderea în greutate după o dietă
  • Modalități de a arde cu ușurință grăsime
  • Cum te menții în formă după ce slăbești Din ce în ce mai multe persoane care pierd în greutate ajung să o recupereze destul de repede.
  • Politica De Confidențialitate 12 moduri de a vă menține pierderea în greutate Când vine vorba de slăbit, scăderea kilogramelor în primul rând a fost partea ușoară - menținerea greutății țelului este dificilă.
  • Pierderea în greutate podcast itunes

Cum pot concluziona din meta-analiza de mai sus, în prezent nu există dovezi că ceaiul verde sau componentele sale au un efect benefic asupra întreținerii în greutate. Un alt mecanism care se presupune că joacă un rol în "returnarea greutății" este nivelul scăzut de lipoliză. Stimularea capsaicinei de lipoliză este ineficientă.

cum de a menține greutatea după pierderea în greutate