Related Content

Cum să luați măsurătorile dvs pierderea în greutate. 1. Investește în banda de măsurare

Cum să luați măsurătorile corporale pentru a pierde în greutate singur

Luați în considerare cum vă simțiți Scara nu se află - sau nu? În timp ce instrumentul vă poate fi util în urmărirea progresului dvs.

De fapt, în unele cazuri, o greutate zilnică poate fi chiar înșelătoare. A lua un selfie zilnic este o modalitate de a vă monitoriza progresul în pierderea în greutate, fără a fi necesar să vă cântăriți. Acesta este un lucru bun, deoarece mușchiul este mai activ metabolic decât grăsimea, ceea ce înseamnă că te ajută să arzi mai multe calorii în repaus. Dar, deoarece mușchiul cântărește mai mult decât grăsimea, scala va arăta că ai câștigat în greutate.

Și, deși acest lucru ar putea fi adevărat, nu vă oferă imaginea completă a ceea ce se întâmplă cu adevărat în corpul vostru.

  1. Ce trebuie să știți despre luarea măsurătorilor corpului Menținerea măsurătorilor în timp ce pierdeți greutatea Orlistat pentru scăderea în greutate: Cum poate îndepărta rapid grăsimile?
  2. Pierde grăsimea coapsei cât mai repede
  3. Cum să luați măsurători de pierdere în greutate. Ce să știți despre luarea măsurătorilor corporale
  4. Fsa suplimente de pierdere în greutate

Din fericire, nu trebuie să fii sclav la scară pentru a-ți da seama dacă ai pierdut în greutate. Există mai mulți alți factori care vă pot indica și chiar vă pot oferi o imagine mai exactă a câștigurilor dvs. Știați că păstrarea unui jurnal alimentar este una dintre cele mai eficiente metode de a vă gestiona greutatea? Descărcați aplicația MyPlate pentru a urmări cu ușurință caloriile, a vă concentra și a vă atinge obiectivele! Cheia este să știi să te măsori corect.

4 modalități de a urmări progresul în scădere în greutate

Iată cum să vă măsurați cu exactitate, în conformitate cu Muhlstein: În primul rând, asigurați-vă că măsurați în același loc de fiecare dată. O modalitate excelentă de a vă aminti amplasarea este folosirea butonului de burtă ca punct de referință sau prin fotografierea locului în care vă măsurați stând în fața unei oglinzi cu lungime completă.

cum să luați măsurătorile dvs pierderea în greutate cel mai bun mod la arzătorul de grăsime

După ce îți găsești locul, țineți banda paralel cu podeaua, apucați-o într-o manieră relaxată și înregistrați numărul după o cum să luați măsurătorile dvs pierderea în greutate normală.

Alte locuri pe care le puteți măsura sunt pieptul, brațul superior, piciorul superior și piciorul inferior, adaugă Heather Gunn Rivera, antrenor personal certificat și co-fondator al Grass Roots Fitness Project. Cu toate acestea, rețineți că atunci când mușchii vă crește, aceste măsurători ar putea crește și ele.

Întrebări frecvente despre pierderea în greutate

Când utilizați o bandă de măsurare pentru a urmări pierderea în greutate, nu vă așteptați să vedeți modificările imediat. Aceste masuratori pot fi de ajutor, dar pot dura mai mult pentru a arata schimbari dramatice, explica Rivera.

cum să luați măsurătorile dvs pierderea în greutate cum să pierdeți în greutate cu jenny craig

Vă recomandă să vă luați măsurătorile la fiecare șase săptămâni. Du-te la cumpărături în dulapul tău Nu sunteți sigur dacă pierdeți în greutate?

Cum să luați măsurători de pierdere în greutate

În primele săptămâni, clienții mei adoră să-mi spună că sunt fericiți să cumpere în propriile lor dulapuri și să poarte hainele pe care le au deja deținute, dar nu eram confortabile. După ce rămâi în concordanță cu pierderea în greutate și depășești acea modificare inițială, unele articole pot începe chiar să cadă, inclusiv inele și pantaloni. Testează-ți grăsimea corpului Procentul tău de grăsime corporală este o măsură a țesutului tău adipos față de masa slabă, aka os și țesut conjunctiv.

cum să luați măsurătorile dvs pierderea în greutate pierde greutatea barbie

Un procent mai mare de grăsime corporală, chiar dacă greutatea totală este normală, înseamnă că sunteți vulnerabil la aceleași probleme de sănătate asociate obezității, inclusiv bolile de inimă și diabetul de tip 2. A avea o grăsime corporală mai mare de 23, 1 la sută pentru bărbați și 33, 3 la cum să luați măsurătorile dvs pierderea în greutate pentru femei este deosebit de periculos, potrivit Clinicii Mayo.

Dieta Ketogenică - Adevărul despre pierderea în greutate fără carbohidrați 🍽 - GymBeam - FIT POINT

Când îți măsori grăsimea corporală în fiecare lună sau două și scade, știi că ai pierdut în greutate sub formă de grăsime, chiar dacă greutatea sau mărimea pantalonilor nu s-au schimbat. Există metode casnice pentru a estima grăsimea corporală, cum ar fi solzii deștepți. Cu toate acestea, precizia variază pentru aceste produse, avertizează Muhlstein.

O modalitate mai precisă este printr-o scanare DEXA Absorbtiometrie cu raze X cu energie dublăcare este folosită în principal pentru măsurarea densității osoase, dar aceste instrumente sunt foarte scumpe și nu sunt accesibile pentru majoritatea oamenilor, explică Rivera. Cel mai bun mod de a-ți măsura grăsimea corporală este să cauți un antrenor personal certificat, care va folosi etrierele corpului pentru a prinde pielea pe diverse site-uri din jurul corpului tău, inclusiv tricepsul, abdomenul și coapsa.

Prindeți câteva selfie-uri Există un motiv pentru care fotografiile înainte și după acestea sunt astfel de wearpirații pe social media - iar Michaels este totul pentru ele. Își încurajează clienții să își documenteze vizual călătoriile făcând fotografii pe parcurs. Nu numai că vă ține la răspundere, dar vă permite, de asemenea, să vedeți schimbările corpului și să le sărbătoriți!

cum să luați măsurătorile dvs pierderea în greutate pierderea excesivă în greutate după accident vascular cerebral

Obțineți o verificare Michaels subliniază faptul că fizicul dvs. Reducerea greutății corporale cu doar 5 până la 10 la sută s-ar putea să nu pară o afacere mare la scara, dar poate îmbunătăți semnificativ aceste măsuri și vă poate orienta către o cale către sănătatea pe termen lung, potrivit Coeziului pentru Acțiune Obezitate. Luați în considerare cum vă simțiți Dacă ai mâncat mai bine, te-ai antrenat și ai dormit bine, vei simți asta - indiferent de ce spun numerele de pe scară.

Antrenamentele pot părea mai ușoare și veți observa că aveți mai multă energie în timpul zilei. Fotografii vechi și o simplă depășire a dvs.