Sprinting vs Jogging - Care este mai bine pentru pierderea în greutate?

Pierderea în greutate face sprinturi. Interval de formare

genotropină pentru pierderea în greutate

Măsuri de precauție Pentru pierderile în greutate, experții în sănătate și fitness elimină avantajele exercițiilor cardio de lungă durată, cu intensitate mică sau moderată. Treizeci până la 90 de minute pe zi de exerciții cardio cu intensitate moderată, precum alergarea, înotul sau ciclismul, pot îmbunătăți fitnessul, sănătatea și pierderea în greutate.

1. Sprinturi intermitente

Creșterea intensității programului dvs. Sprinting-ul îți îmbunătățește arderea caloriilor în timpul și după antrenamentul tău.

SLABESTE TOT CORPUL - REZULTATE IN 30 DE ZILE ( Antrenament Pentru Slabit -Exercitii Fara Sarituri )

Acest studiu a sugerat că antrenamentul cu intensitate mare, sau HIIT, poate arde de nouă ori mai multă grăsime decât cardio convențional, în stare de echilibru. HIIT presupune efectuarea a patru până la pierderea în greutate face sprinturi lupte de alergare de intensitate mare timp de 1 până la 3 minute, separate prin scurte perioade de recuperare a cardio-intensității scăzute, cum ar fi mersul pe jos.

nu se poate pierde în greutate la 41

Rezultatele studiului au fost obținute prin analize care au încercat să controleze statistic pentru faptul că cei care au făcut antrenamentul de intensitate mare au cheltuit mai puțin energie inițială. Rata lor reală de ardere a grăsimilor a fost doar de trei ori mai mare decât cea a exercitiilor cardio în stare constantă, fiind totuși un avantaj impresionant.

Cu toate acestea, niciun grup din acest studiu de 15 săptămâni nu a pierdut în realitate multă greutate. Membrii grupului HIIT au pierdut în medie doar 0, 1 kg în 15 săptămâni.

botanic slimming sa

Cresterea in greutate de fitness Exercitiul fizic poate crea efecte aparent paradoxale. Cei care ating o stare de fitness mai mare vărsă grăsime, dar capătă mușchi slab și dens. De asemenea, dezvoltă o capacitate mai mare de a stoca carbohidrații sub formă de glicogen pentru utilizare în timpul efortului.

Cum se face o încălzire adecvată pentru alergarea sprinturilor

Glicogenul este legat de apă, deci un depozit mai mare de glicogen înseamnă că puteți câștiga temporar o anumită greutate în apă. Aceasta este o greutate sănătoasă. Aveți mai puține grăsimi, mai mulți mușchi și mai multe depozite temporare de energie. Răscumpărare Un corp din ce în ce mai recent de cercetări sugerează că intervalele de sprint pierderea în greutate face sprinturi alte forme de HIIT pot produce diverse beneficii pentru sănătate și pierderea în greutate. De asemenea, antrenamentul pe intervale de sprint produce îmbunătățiri ale stării cardiovasculare, stocării de energie, a metabolismului grăsimilor și carbohidraților și a rezistenței care sunt disproporționat de mari în comparație cu aerobicul în stare constantă.

eveline slimming ser

Arsură de grăsime EPOC Sprintul îți crește rata metabolică, astfel pierde greutatea în paradis să continui să arzi calorii la un ritm mai mare după antrenamentul tău. Această reacție ulterioară, măsurată ca exces de consum de oxigen post-exercițiu, sau EPOC, este mai mare după sprintul interval decât după cardio cu intensitate mai mică.

Intensitatea exercițiului determină durata și mărimea EPOC.

fat burner t5 recenzii

Antrenamentul intens pe sprint poate crește rata metabolică, astfel încât să arzi de calorii mai mult decât ceea ce este ars în urma exercițiilor aerobice de intensitate scăzută. Numerele Cât de repede slăbești din cauza sprintului depinde de cât de mult cântărești și cât de des, cât timp și cât de intens faci efort - și, de asemenea, cât de mult mănânci. Cardio-ul în stare constantă îți crește pofta de mâncare, dar sprintul intens ar putea scădea pofta de mâncare, spune expertul în fitness, Tom Venuto, la BurntheFat.

Un sprint de 30 de minute poate adăuga sau mai multe calorii la cheltuielile dvs. Măsuri de precauție Există limite la sprint.

Energie intensă

Nu ar trebui să sprint mai mult de trei sau patru ori pe săptămână, pentru a permite recuperarea de la stresul muscular. Scoateți o zi întreagă de la exercițiu, dar faceți cardio cu intensitate joasă sau moderată în zilele care nu sunt imprimate Sprint-ul nu este pentru toată lumea.

mișcarea de pierdere în greutate creștină

Consultați medicul înainte de a face modificări semnificative la programul dvs.