CELE 7 PRINCIPII ALE PIERDERII DE GRĂSIME - INFORMAȚII PRIVIND PIERDEREA ÎN GREUTATE -

Pierderea de grăsime informații, Informații despre pierderea în greutate, Valium ajuta la pierderea in greutate

Pagina principala 12 minciuni despre pierderea de grăsime Din păcate, astăzi devine dificil să despărțiți adevărul de fals. Unele recomandări ale nutriționiștilor sau ale profesioniștilor în sport sunt contrare studiilor noastre de sănătate și științifice privind pierderea în greutate, din cauza intereselor industriale sau politice. Livrăm 12 minciuni foarte frecvente care circulă de câțiva ani!

Dieta pentru pierderea de grăsime este esențială pentru a vă atinge obiectivele. Dar fii atent să nu iei toate sfaturile la propriu.

pierderea de grăsime informații colon curățați pierderea în greutate fayetteville ga

Dovada cu cele 12 minciuni care urmează! Minciuna 1: Toate caloriile sunt la fel Nu, caloriile nu sunt aceleași și pierderea în greutate nu înseamnă doar consumul mai puțin de calorii decât arzi.

Ar fi mult prea simplu! Pare logic că kcal dintr-o cutie de cola este la fel ca kcal pierderea de grăsime informații salată. Dar corpul uman este mult mai complex de atât și tot ceea ce mănânci și bei declanșează reacții metabolice total diferite. Acesta este motivul pentru care este important să mâncați alimente sănătoase, astfel încât să nu pierdeți doar greutatea, ci mai ales să pierdeți grăsime, păstrându-vă în același timp mușchii și sănătatea.

pierderea de grăsime informații 54 și se luptă să piardă în greutate

Minciuna 2: Pierderea în greutate este un proces liniar Pierderea în greutate nu este absolut un proces liniar, așa cum ar putea crede unii. În unele zile și câteva săptămâni puteți pierde în greutate, în timp ce alteori puteți câștiga puțin. Este normal ca masa corporală să fluctueze câteva kilograme în sus sau în jos. De exemplu, în unele zile este posibil să aveți mai multe alimente în sistemul digestiv sau să aveți retenție de apă. Atâta timp cât tendința generală este de scădere în greutate, indiferent de fluctuații, îți vei atinge obiectivul pe termen lung.

Minciuna 3: Glucidele te îngrașă Dietele sarace in carbohidrati pot ajuta la scaderea in greutate. În multe cazuri, mama care alăptează pierde în greutate lucru se întâmplă chiar și fără restricții calorice. Cu toate acestea, asta nu înseamnă că carbohidrații sunt cauza creșterii în greutate.

Adevărul este că carbohidrații rafinați cum ar fi cerealele rafinate sau zahărul de la producători sunt de fapt asociați cu creșterea în greutate, dar alimentele integrale bogate în carbohidrați sunt foarte sănătoase.

Minciuna 4: Grăsimea dăunează sănătății și slăbești Omul se pierderea de grăsime informații descurca foarte bine fără zahăr, deoarece poate produce glucoză din rezervele sale de grăsimi și proteine. Dar nu se poate descurca fără grăsime. Nu vorbim despre grăsimile prezente în produse de patiserie sau preparate industriale, ci lipide bune!

arde rapid țesutul adipos

De exemplu, nu suntem în stare să sintetizăm singuri valorosele omega 3! De asemenea, vă lipsiți de pierderea în greutate mhr cu o valoare nutrițională incredibilă, cum ar fi ouăle, avocado sau semințe oleaginoase!

În plus, grăsimile vă țin mult mai mult în corp și vă permit să ajungeți la satietate mult mai repede decât carbohidrații de exemplu. În cele din urmă, pentru a pierde grăsime, sistemul hormonal trebuie să funcționeze corect și să te privezi de grăsimi bune este cel mai rău lucru de făcut. Minciuna 5: Pentru a slăbi, trebuie doar să reduceți caloriile Pentru majoritatea nutriționiștilor oficiali, reducerea caloriilor este suficientă pentru a pierde în greutate.

Ar avea sens dacă toate caloriile ar fi egale, dar din moment ce nu sunt, acest sfat este unul dintre cele mai rele! Înainte de a reduce numărul de calorii, ar trebui să vă preocupați mai întâi de consumul de calorii care oferă o senzație de plinătate și alimente sănătoase.

Începeți prin îmbunătățirea calității dietei, apoi reduceți caloriile, menținând în același timp echilibrul macro-nutrienților. Minciuna 6: toate dietele funcționează Știți de ce majoritatea dietelor de slăbit nu funcționează pe termen lung? Din motive hormonale! Este simplu, când te duci fără mâncare, îți pui stresul pe corp. Ca răspuns la acesta din urmă, corpul dumneavoastră produce mai mult cortizol, un hormon care vă va crește durerile de foame și apetitul.

Prin urmare, corpul dumneavoastră va pofti alimente calorii, grase și, de preferință, dulci. Așadar, sunteți tentați să reduceți caloriile. În plus, organismul va tinde să stocheze mai mult dacă se simte amenințat de reduceri slabe de calorii.

Minciuna 7: Micul dejun este necesar Același refren apare din nou și din nou despre importanța micului dejun. Cu toate acestea, cazurile de obezitate și diabet sunt mult mai răspândite în țările în care oamenii mănâncă mult dimineața!

pierderea de grăsime informații pierde greutatea în timp ce alăptează gemeni

De fapt, metabolismul nostru predomină. Unii oameni au ales să renunțe la micul dejun și se descurcă foarte bine!

pierderea de grăsime informații pierderea în greutate cu yacon

Va depinde de ritmul tău de viață, dacă dimineața nu ai o mare cheltuială de energie, atunci este posibil să nu simți nevoia. Mergi pe drumul tău, nu sunt bune pentru sănătatea ta și pentru a slăbi.

Mănâncă mai multe produse brute. Minciuna 9: Nu mai mânca după ora Un mit care rezistă iar și iar!

1. Stabiliți-vă cerințele de calorii cu pierdere de grăsime

A mânca noaptea nu este ceea ce te îngrașă, ci mai degrabă ceea ce mănânci, cantitățile, precum și cheltuielile tale pierderea de grăsime informații de energie. Totul ține de echilibru. Aportul de calorii pierderea de grăsime informații trebui să fie mai mic decât cheltuielile pentru pierderea în greutate.

Contează totalul caloriilor pentru ziua respectivă, nu calendarul acestor aporturi. Minciuna Mănâncă 6 mese mici pe zi Fie că mâncați 2, 4 sau 6 mese, ceea ce contează este să vă controlați sensibilitatea la insulină, astfel încât să nu consumați prea multe alimente cu un indice glicemic sau de insulină ridicat pentru a nu perturba acest hormon și sațietatea.

pierderea de grăsime informații pierdere bună a greutății rapide

Consumul de prea mult zahăr rafinat, de exemplu, vă va face foarte des să vă fie foame! Dacă mesele dvs. Și din nou, ceea ce contează este caloriile totale pe zi!

Minciuna Antrenamente prea lungi și cardio Credința este că, cu cât faci mai multe antrenamente lungi sau cardio, cu atât vei cheltui mai multe calorii și vei pierde în greutate!

Pierderea de grăsime cu o dietă ușoară?

Un antrenament intens sau un antrenament intens vă va construi mușchii și vă va crește metabolismul bazal mult mai mult decât antrenamentele cardio sau nesfârșite! Sistemul dvs. Intensitatea este mai importantă decât durata! Minciuna Creștem grăsime și pierdem masa musculară odată cu înaintarea în vârstă Este evident că sistemul nostru hormonal suferă modificări odată cu înaintarea în vârstă și că depozităm mai ușor grăsimi și pierdem mai ușor mușchi.

Dar practicarea sportului și o dietă sănătoasă pot încetini complet aceste procese.

Va duce la pierderea de grăsime ajuta la gyno

Concluzie și videoclip În concluzie, nu credeți tot ce vi se spune despre pierderea de grăsime. Există o mulțime de greșeli în acest sens. Iată detaliile cu sunetul a tot ce tocmai ați citit:.