Kate Moss: Nu am fost niciodata anorexica!

Kate este că noi pierdem în greutate. Cat de rapida ar trebui sa fie scaderea in greutate?

Marți, 04 iunieUltimul update Marți, 04 iunieSănătate Wellness Calcul calorii pentru slăbit.

eco slim detalii în urdu ce băutură vă poate ajuta să pierdeți în greutate

Un principiu general acceptat spune că femeile ar trebui să consume de calorii pe zi, iar bărbațiipentru un stil de viață sănătos, însă nutriționiștii susțin că aceste cifre variază în funcție de vârsta și de stilul de viață al fiecăruia dintre noi. Caloriile din alimente și vârsta Statisticianul Nathan Yau, de la Universitatea California Los Angeles UCLA a analizat datele de la Departamentul American pentru sănătate în scopul de a determina modul în care intervine vârsta în calculul numărului de calorii pe care o persoană trebuie să le consume zilnic astfel încât să își mențină greutatea optimă.

pierderea în greutate în oxford mississippi skype pierdere în greutate spam

Pentru început, Yau a identificat particularități legate de stillul de viață: sedentar, moderat sau activ. Apoi a luat în calcul vârsta, astfel încât rezultatele să fie cât mai aproape de adevăr. Consultă tabelul de mai jos și află câte calorii ar trebui să consumi pe zi, în funcție de vârsta pe care o ai: Calcul calorii necesare într-o zi În funcție de cât de activă ești, poți avea un factor de activitate de 1,4 sedentarism1,5 muncă de birou și o oră de exerciții fizice ușoare1,6 muncă fizică ușoară însoțită de câteva exerciții sau 1,9 în cazul în care practici activități foarte solicitante.

Calcul calorii. Câte calorii trebuie să consumi pe zi, în funcție de vârstă

Înmulțește valoarea factorului de activitate cu rezultatul ecuației Harris-Benedict pentru a afla care este necesarul tău zilnic de calorii. Numărul de calorii pe zi pentru a slăbi Prin acest calcul calorii am aflat un necesar calorii zilnic pentru a-ți menține greutatea ideală.

cea mai bună procedură pentru a pierde grăsimea buricului pierderea în greutate metabolică daytona

Însă pentru a slăbi, kate este că noi pierdem în greutate, trebuie să consumi mai puține calorii decât ai nevoie. Dar cu cât mai puțin? În mod tradițional, pentru pierderea a kilograme pe săptămână, caloriile trebuie reduse cu cu până la pe zi.

Dar aceste valori imense îți vor deregla organismul și vor defavoriza menținerea unei mase corporale corecte.

Timp estimat de citire: 2 minute, 6 secunde Kate Moss spune ca nu a incercat niciodata, in mod intentionat, sa slabeasca excesiv, sarind peste mese. Si nu dinadins. La sedintele foto sau cand calatoresc cu avionul, mancarea este pur si simplu dezgustatoare, si nu pot manca. Iar la prezentarile de moda nu se serveste nimic.

Astfel, este recomandată scăderea treptată a numărului de calorii. Începi cu în prima săptămână și mărești această valoare doar în cazul în care rezultatele nu sunt satisfăcătoare.

Cat de rapida ar trebui sa fie scaderea in greutate?

Cum poți să arzi caloriile În misiunea de ardere a caloriilor, mișcarea și efortul fizic de orice fel sunt esențiale, iar aici includem toate activitățile de peste o zi.

Iată o listă utilă: oră de cumpărături la supermarket, în care te plimbi printre rafturi și împingi coșul de cumpărături, de poate scăpa de aproximativ de calorii; 30 de minute de călcat rufe te scapă de aproximativ 70 de calorii; 15 minute de dat cu aspiratorul prin casă te scapă de 40 de calorii; 15 minute de urcat scările în fiecare zit e ajută să scapi de de calorii.

pierde femeia de vârstă mijlocie acupunctura pentru slabit

Calcul calorii consumate cu ajutorul sportului Aerobic — o oră de aerobic te ajută să arzi, în medie, de calorii Alergat — o oră de alergat la intensitate medie consumă peste de calorii, în timp ce dacă este practicat la intensitate maximă, poate arde până la 1.

Să nu uităm de mersul pe jos!

sfaturi de pierdere în greutate în casă remedii pt slabit rapid

O oră de plimbare arde de calorii, în timp ce un ritm mai alert te scapă de de calorii, în același interval de timp. Alimente care nu îngrașă.

Conțin caloriile cele mai puține Ca să mănânci pe săturate, fără să depășești caloriile zilnice, alege alimente care au un volum mare și un număr de calorii mic. În această categorie intră toate legumele cu frunze verzi și cele cu un conținut mare de apă: spanac, salată verde, varză, roșii, castraveți, ardei gras. Nu sunt incluse aici leguminoasele — fasole, mazăre — și nici rădăcinoasele, de exemplu cartofii.

Kate Middleton: cum isi mentine silueta Ducesa de Cambridge

Fructele sunt opțiune bună ca desert, dacă simți nevoia de ceva dulce, însă nu sunt recomandate în cantități mari din cauza conținutului crescut de zahăr.

Pentru a elimina din calorii sunt indicați îndulcitorii naturali — stevia, eritritol, tagatoză — în locul zahărului și mulți din ei pot fi folosiți fără probleme la gătit. Foto — Shutterstock.

Sus Greutatea corpului unei persoane este determinata de cantitatea de energie acumulata in urma consumului de alimente si de cantitatea de energie consumata de activitatile zilnice.