Alimente care te ajută să slăbeşti vara

Dieta de slabit vara

Acestea sunt alimente sarace in calorii, dar bogate in fibre, calciu si alti nutrienti importanti. Toata lumea are tendinta de a manca mai usor in timpul verii.

dieta de slabit vara atp arderea grăsimilor

Important este ca dieta urmata in aceasta perioada sa fie echilibrata nutritional si sa suplineasca pierderile electrolitice, determinate de transpiratia in excesmult mai mari din timpul verii. Fibrele au cateva roluri deosebit de benefice pentru organism si silueta: ajuta la controlul greutatii prin inducerea senzatiei de plenitudine, scad apetitul, moduleaza nivelul zaharului dieta de slabit vara sange prin incetinirea digestiei carbohidratilor si preventia absorbtiei rapide.

Fructele si legumele contin antioxidanti si alti fitonutrienti care incetinesc procesele de oxidare ce induc imbatranirea tesuturilor, protejeaza de cancer si boli cardiovasculareimbunatatesc tensiunea arteriala, protejeaza cordul si, foarte important, au un continut caloric redus.

dieta de slabit vara noua tehnologie pentru pierderea în greutate

Pentru pranz putem opta fie pentru supe si ciorbe de legume, fie pentru salate de legume, cartofi copti cu putin ulei de masline, legume la gratar, paste sau orez cu sos de rosii. Consumati cat mai multi ardei grasi, dovlecei, varza alba si rosie.

Evitati toate mancarurile care necesita prajirea grasimea are un efect termic asupra organismului si optati pentru preparatele fierte sau pentru cele preparate la gratar. Puteti da gust mancarurilor cu ierburi aromatice si condimente care stimuleaza arderea grasimilor din organism.

Cina va consta in salate de legume, cu putin ulei de masline si suc de lamaie, cartofi natur, iaurt.

Dieta de vara: slabesti usor si sanatos

Este permis consumul unei inghetate pe saptamana sau o ciocolata amaruie. Eliminati alcoolul, excesul de sare, orice fel de bauturi carbogazoase precum si painea alba.

Toate contin zaharcoloranti si conservanti. Actioneaza nociv la nivelul digestiei, sangelui, reduc nivelul de minerale si pot provoca indigestie. Sa nu mai vorbim despre cat de mult afecteaza zaharul silueta!

Dieta pe timp de vara

Incercati sa beti cat mai multa apa, sucuri naturale, ceaiuri si bauturi fara zahar. Beti apa plata, Se poate folosi o lingurita de miere sau zahar brun. Este obligatoriu reducerea consumului de sarealimente picante sau foarte sarate. Sarea din fructe si legume este retinuta de corp, pe cand cea anorganica trebuie eliminata, iar de cele mai multe ori acest lucru este posibil doar prin consumul mare de apa.

Beneficiile fructelor si legumelor Sus Rosiile si ardeiul contin cantitati mari din vitaminele A si C. S-a constatat ca cei care consuma multe rosii au o incidenta mai mica a cancerelor digestive.

8 DIETE DE VARĂ. Cele mai eficiente metode de a slăbi înainte de a pleca în vacanţă la mare!

Specialistii au pus acest fapt pe seama licopenilor continuti in rosii, niste antioxidanti foarte puternici care dau culoarea acestor legume. Un alt efect benefic al licopenilor consta in scaderea oxidarii LDL-colesterolului evitand in acest mod formarea placilor de aterom pe vasele inimii. Pepenii, atat pepenii verzi cat si cei galbeni, au o cantitate mare de apa, ajutandu-te sa iti simti stomacul plin cu putine calorii.

  • Folosirea de imbracaminte larga poate de foarte multe ori sa te faca sa nu realizezi ca ai mancat prea mult.
  • Dieta pe timp de vara
  • Program slabit carmen fit

In plus, te hidrateaza si au si efecte benefice asupra sanatatii prin continutul de antioxidanti. Castravetele, alimentul ideal pentru dieta. Este foarte sarac in calorii, este depurativ si este un excelent diuretic.

dieta de slabit vara pierderea grăsimilor de organe

Este bogat in fibre, astfel ca este util in eliminarea surpusului de grasimi. Stimuleaza si usureaza tranzitul intestinal, o problema des intalnita la multe femei, mai ales in perioadele de dieta, dar si in timpul sarcinii si al menopauzei.

Este foarte bine tolerat de stomac, fiind o veritabila mina de aur in ceea ce priveste aportul de minerale, mai ales de oligoelemente. Castravetele contine fiermagneziu si potasiu.

Alimente care te ajută să slăbeşti vara

Foarte sarac in calorii, castravetele are doar 10 kcal la de grame. Sucul de castravete este si el ideal in dieta, fiind gustos si tonic, dar in acelasi timp satios, ca urmare a continutului mare de fibre. Broccoli si varza Isotiocianatii din aceste legume crucifere stimuleaza dieta de slabit vara ficatului si-l ajuta sa descompuna pesticidele si alte substante carcinogene. Aceste fitochimicale reduc riscul in cazul persoanelor susceptibile de cancer de colon.

Morcovi si mango Alfa si beta carotenii continuti de aceste legume si fructe portocalii joaca un rol foarte important in prevenirea canceruluimai ales al celui de plaman, esofag si stomac.

Cea mai sanatoasa dieta pentru vara: Pierzi 6 kilograme in 6 saptamani

Usturoiul si ceapa verde Aceasta categorie de legume este bogata in alilsulfide, care ajuta la scaderea tensiunii arteriale ridicate, au actiune antibiotica si previn unele forme de cancer ale stomacului si tractului digestiv.

Fructele de sezon ca zmeura, fragutele, afinele, fragii, capsunele, visinele, ciresele si pepenele rosu sunt surse bogate de vitamina C, iar in plus, contin si acid elagic, o substanta care poate inhiba dezvoltarea si chiar multiplicarea celulelor canceroase.

Struguri dieta de slabit vara, capsuni si afine Antocianinele din pigmentul natural, care dau culoarea acestor fructe, pot ajuta la prevenirea bolilor cardiovasculareprin prevenirea formarii trombilor vasculari.

Antocianinele par sa ajute de asemenea si la oprirea dezvoltarii formatiunilor maligne. Magda Zarojanu - Institutul de diabet, nutritie si boli metabolice, prof.

dieta de slabit vara pierderea de grăsimi suplimente suplimente

Camelia Adina Calin - Ambulatoriul de specialitate - Institutul de diabet, nutritie si boli metabolice, prof. Mirela Ioana Culman - Ambulatoriul de specialitate - Institutul de diabet, nutritie si boli metabolice, prof. Mihaela Nicoleta Mindrescu - Ambulatoriul de specialitate - Institutul de diabet, nutritie si boli metabolice, prof.