Sfat 1: Cum să îndepărtați grăsimea din interiorul coapsei

Cum să scoateți rapid grăsimea coapsei

  • Sfat 1: Cum să îndepărtați grăsimea din interiorul coapsei Video: Curata grasimea arsa de pe oale si tigaiIunie Șold - aceasta este una dintre zonele problematice ale figurii feminine.
  • Un stil de viață sedentar, reprezentat de ședința zilnică la computer, combinată cu o dietă necorespunzătoare duce la depunerea de grăsime în zona coapselor și picioarelor.

Concluzie Grăsimea coapsei este în principal grăsime subcutanată care este prezentă sub piele. Va trebui să faceți antrenamente de înaltă intensitate care vizează anumite zone pentru cum să opriți pierderea în greutate inexplicabilă ajuta la tonifierea coapselor.

Aceste antrenamente, împreună cu o dietă sănătoasă și modificări ale stilului de viață, vă pot ajuta să obțineți rezultate durabile. În acest articol, am enumerat exerciții care vă vor ajuta să ardeți grăsimea coapsei și să construiți mușchi slabi. De asemenea, am discutat despre ce ar trebui să mănânci și despre stilul de viață pe care trebuie să-l urmezi pentru a menține o greutate generală sănătoasă.

Scoateți grăsimea din friptură

Aveți nevoie de o abordare triunghiulară pentru a obține coapse mai mici - exerciții specifice, o dietă sănătoasă și gestionarea stilului de viață. Exerciții pentru a obține coapse subțiri acasă Piciorul sus Acesta este unul dintre cele mai bune exerciții pentru pierderea grăsimii coapsei.

Vă va ajuta să eliminați grăsimea din partea inferioară a corpului. Pași Așezați-vă pe podea, cu fața spre tavan. Păstrați palmele pe laturi, orientate spre podea și relaxați-vă. Ridicați ambele picioare la un unghi de 30 de grade față de sol.

grăsime interioare de arderea coapselor

Țineți timp de aproximativ cinci secunde. Aduceți picioarele jos pe podea încet. Repetați de 10 ori. Acest exercițiu de întindere va asigura o circulație sanguină adecvată. Pași Așezați-vă în picioare cu picioarele unite și întinse. Îndepărtați încet picioarele cât de mult puteți.

Respirați în timp ce vă îndoiți drept pentru a atinge degetele de la piciorul drept cu ambele mâini. Încercați să atingeți genunchii cu capul.

cum să scoateți rapid grăsimea coapsei pierde rapid grăsimea din spate

Relaxați-vă și țineți apăsat timp de 5 secunde. Ridicați încet capul și aduceți mâinile pe fiecare parte a bazinului. Respirați în timp ce faceți acest lucru. Faceți acest lucru pentru partea stângă. Ciclism aerian Acesta este un mod eficient de a reduce grăsimea coapsei și de a obține coapse mai subțiri rapid. Faceți-o de 5 ori pe fiecare parte timp de 1 minut. Ciclismul cu aer are, de asemenea, grijă de articulațiile bazinului și genunchiului.

Pași Intinde-te pe spate si fa fata tavanului. Ridicați picioarele la 90 de grade cu podeaua. Începeți să vă mișcați picioarele ca și când ați merge cu bicicleta în cum să scoateți rapid grăsimea coapsei înainte. Faceți acest lucru timp de 1 minut și apoi puneți încet picioarele în jos și relaxați-vă. Mutați picioarele până la 90 de grade și începeți ciclul aerian în direcția inversă timp de 1 minut.

Repetați setul de 5 ori. Lunges Lunges sunt antrenamentul perfect pentru coapsele tale interioare.

cum să scoateți rapid grăsimea coapsei 4 săptămâni până la pierderea de grăsimi

Dacă o faci de 10 ori pe zi, te poate ajuta să pierzi grăsimea coapsei într-o anumită măsură într-o săptămână. De asemenea, au grijă de mușchii fesieri și vă ajută să vă aruncați câteva kilograme în plus din fese. Pași Stai drept cu picioarele la aproximativ 3 cm distanță. Țineți greutăți ușoare în fiecare mână. Faceți acest lucru cu piciorul stâng. Repetați setul de 10 ori. Urmăriți alfabetele Acesta este exercițiul perfect pentru a reduce grăsimea coapsei și pentru a obține coapse tonifiate acasă.

Pași Întinde-te pe spate și cu fața spre tavan. Ridicați piciorul drept și începeți să urmăriți A-Z cu el. Faceți acest lucru și cu piciorul stâng. Respirați și relaxați-vă între ele. Masă încrucișată Acest exercițiu vă va ajuta să pierdeți grăsime din coapsele exterioare și interioare.

Ridică piciorul drept.

Se efectuează după fiecare exercițiu timp de 3 minute Intinderea muschilor interni Se efectuează după fiecare exercițiu cardio Proceduri cosmetice pentru a scăpa de grăsimea coapsei Procedurile cosmetice sunt o modalitate bună de a combate grăsimile inutile. Cele mai bune sunt efectuate imediat după antrenament și activitate fizică.

În același timp, pierderea în greutate pee mâna stângă și atingeți degetele de la picioare pe piciorul drept. Repetați același lucru pentru piciorul stâng. Repetați acest lucru de 20 de ori.

Arderea grăsimii din burtă peste 40 de ani Acasă Eșarfe Cum să scapi de grăsimea laterală într-o săptămână. Cum să îndepărtați burta: reguli de bază, sfaturi, caracteristici și exerciții. Motive pentru a îndepărta stomacul și părțile laterale Cum să scapi de grăsimea laterală într-o săptămână. Motive pentru a îndepărta stomacul și părțile laterale Femeile sunt îngrijorate în special de depunerile de grăsime de pe abdomen, deoarece indiferent de modul în care o faci, faldurile perfide rămân în locul cel mai proeminent.

Lovitură de foarfecă Acest lucru va lucra coapsele și mușchii fesieri și le va tonifica, reducând dimensiunea coapsei. Pași Intinde-te drept pe saltea. Ține-ți capul ridicat plasând palmele mâinilor în spatele capului. Ridicați piciorul încet și mențineți ambele picioare drepte.

cum să scoateți rapid grăsimea coapsei 8 săptămâni gravidă trebuie să piardă în greutate

Îndepărtați-le vertical, aduceți-le împreună și îndepărtați-le din nou. Repetați de 15 ori cu fiecare picior.

Privind imaginile modelelor subțiri în luciosrevistele, rămâne să fie surprins de modul în care reușesc să mențină șoldurile subțiri, deoarece aceasta este una dintre cele mai frecvente domenii problematice. Cu toate acestea, de a face față imperfecțiunilor în acest domeniu nu este dificil, principalul lucru este o abordare complexă. Cum să scoateți "urechile" din interiorul coapsei? Dacă vă așteptați o listă de exerciții de miracol, ar trebui să știți: Pentru a elimina depozitele de grăsimi din orice zonă ajută doar la corectarea dietei, sportul joacă un rol secundar, deoarece afectează mușchii și nu grăsimea.

Genuflexiune Faceți acest lucru numai atunci când ați pierdut o cantitate bună de grăsime din coapse. Acest exercițiu ajută la construirea mușchilor.

Dr Cezar: Scapa de grasimea de pe organe - 10 metode [partea 2]

Fără a pierde grăsimea, dacă construiți mușchi, este posibil cum să scoateți rapid grăsimea coapsei ajungeți să faceți coapsele să pară mai mari.

Pași Stai cu umerii relaxați și picioarele depărtate. Îndreptați degetele spre exterior. Păstrați partea superioară a corpului drept.

Sfat 1: Cum să îndepărtați grăsimea din interiorul coapsei

Inspirați și coborâți încet fesele până ajungeți într-o poziție așezată. Țineți timp de aproximativ secunde. Repetați acest lucru de 10 ori. Lovitură înapoi Acesta este un exercițiu bun pentru a obține coapse subțiri cu ușurință acasă. Pași Coborâți pe patru picioare, cu coatele drepte și degetele de la picioare îndreptate spre peretele din spatele vostru.

cum să scoateți rapid grăsimea coapsei pierdere în greutate salford

Uită-te în jos la podea, astfel încât coloana vertebrală să fie paralelă cu aceasta. Lovi cu piciorul la un unghi astfel încât talpa să fie paralelă cu tavanul, iar coapsele și gambele să fie perpendiculare.

După câteva secunde, întoarce-te în patru. Repetați acest lucru de 15 ori și faceți-o cu cealaltă postare a piciorului. Puteți crește numărul de lovituri în funcție de comoditatea dvs. Iată câteva exerciții suplimentare pe care le puteți face: Exercițiile cardiovasculare pot fi foarte eficiente în slăbirea coapselor.

Cum să pierzi rapid grăsimea coapsei - Cum să obții coapse subțiri acasă

Acestea includ antrenarea echipamentelor cardio, cum ar fi o bicicletă staționară, bandă de alergat sau antrenor eliptic. O jumătate de oră de cardio timp de cel puțin cinci zile pe săptămână ajută la slăbirea corpului inferior și la menținerea unei greutăți corporale sănătoase. Exercițiile aerobice ajută la arderea grăsimilor pe coapsele interioare și pe restul corpului. Anumite exerciții cum ar fi cățărarea scărilor, mersul rapid, alergarea și dansul cresc ritmul cardiac și vă antrenează mușchii coapsei.

Prin urmare, faceți un lucru să vă răsfățați cu exerciții aerobice timp de cel puțin 45 de minute pe zi, cinci zile pe săptămână.

Schimbări dietetice O dietă sănătoasă joacă un rol cheie în tonifierea întregului corp, inclusiv a coapselor. Trebuie să urmați câteva linii directoare de bază: Verificați consumul de calorii Reduceți consumul de calorii la de calorii în funcție de vârstă, sex și activitate fizică. Drept urmare, corpul dumneavoastră va începe să utilizeze grăsimea suplimentară ca sursă de combustibil. Reduceți sursele de calorii goale și înlocuiți-le cu alimente sănătoase.