Principii de nutriție

Fâșii de alimentare cu grăsimi

Pentru a reduce colesterolul la om, puteți găti alimente delicioase, dietetice, care vă pot ajuta să vă reduceți performanța. Acestea includ varza albă, conopida, morcovii, ceapa, vinetele, dovleacul, castraveții, roșiile, ardeii și sfecla.

Cum sa consumati in siguranta grasimile saturate

Cu legume, puteți găti vinaigretă sau mâncați la cuptor. Este vorba de lămâi, portocale, struguri întunecați, prune, pepene galben, pepene verde, grapefruits.

Leguminoase fasole, mazăre. Semințe de dovleac și in. Pește și carne slabă. Trebuie să mâncați un iepure, curcan și piept de pui, pește de mare cu conținut scăzut de grăsimi, midii și alte fructe de mare. Înapoi la cuprins Cele mai bune retete Salate de colesterol Rețetele pentru colesterolul ridicat sunt foarte diverse, dar salatele ocupă un loc special.

Sunt preparate atât din legume, cât și din fructe. Principalul criteriu este să nu fie pansament sub formă de sosuri.

Legumele este mai bine să condimentezi cu ulei de măsline și suc de lămâie, iar într-unul cu fructe va fi util să adăugați o lingură de iaurt cu conținut scăzut de grăsimi.

Salată exotică Funcționează pentru reducerea colesterolului și ar fi o opțiune excelentă pentru micul dejun. Pe lângă proprietățile utile, se va cămașă care te face să pierzi în greutate cu gustul piquant și aspectul festiv. Frunzele de salată spălate tocate în felii medii. Clătiți ardeiul roșu, scăpați de semințe și tăiați în fâșii.

  • Cum sa consumati in siguranta grasimile saturate
  • Pierdere în greutate irvine ca

Tăiați castravetele decojite în jumătate de inele. Tăiați g de țelină.

Rețete alimentare bogate în colesterol

Toate ingredientele sunt trimise într-un bol mare de salată, sare, se adaugă 1 lingură. L ulei de măsline și 1 lingură. Înapoi la cuprins Carne si peste Rețetele pentru scăderea colesterolului includ pește și carne cu conținut scăzut de grăsimi din lista ta. Fileul de curcan este de mare beneficiu. Puteți găti în diferite moduri: Cutite delicioase cu abur pot fi făcute din carne de curcan.

Cutite cu aburi. Se transformă slănina în carne tocată, se adaugă sare, ierburi provensale și o mână de tărâțe tocate.

Grasimi sanatoase si grasimi nesanatoase

Amestecați bine, formați zrazy și trimiteți la o baie de aburi. Nu există colesterol în aceste cutite. Turcia coptă cu legume.

fâșii de alimentare cu grăsimi sfaturi pentru a pierde greutatea pcos

Tăiați fileul în bucăți medii, sare. Se toacă separat ardeiul bulgar, morcovii, ceapa și vinetele în fâșii mari. Înfășurați toate ingredientele în folie și trimiteți la cuptorul preîncălzit la de grade timp de 35 de minute. Peștele conține grăsimi și aminoacizi care scad colesterolul din sânge.

Va fi o opțiune excelentă pentru al doilea curs. Cea mai bună rețetă de pește coapte: Friptura mare de pește roșu cu sare și suc de lămâie. Puneți peștele pe o folie densă, astfel încât să existe margini pe ambele părți, iar la sfârșitul fâșii de alimentare cu grăsimi produselor, peștele ar putea fi ambalat.

Tăiați un cartof subțire în inele subțiri deasupra unei fripturi, câteva felii de inele de morcov și ceapă.

Rețete alimentare bogate în colesterol - Complicaţiile

Presărați toate ingredientele cu puțin ulei de măsline. Înfășurați totul în folie și dați la cuptor la de grade, 45 min. Le puteți mânca la micul dejun și la cină, luați masa cu ei. Alimentele critice sunt preparate din cereale precum orzul, hrișca, fulgii de ovăz și mazărea. Reteta de terci de hrisca: Sortează un pahar de hrișcă, toarnă apă rece și lasă 20 de minute.

fâșii de alimentare cu grăsimi când să rapid pentru pierderea în greutate

După aceasta, turnați hrișca în tigaie și turnați-o în 2 lingurițe. Separați ciupercile tocate cu ceapă și morcovi.

fâșii de alimentare cu grăsimi pierderea în greutate în oxford mississippi

Când terciul este infuzat, acesta devine moale și crud, asezonează cu pansament cu ciuperci. Înapoi la cuprins Bauturi cu colesterol Tratamentul colesterolului ridicat cu nutriție include nu numai mâncăruri dietetice, ci și băuturi sănătoase.

  • Grasimi sanatoase si grasimi nesanatoase - Narcis Cernea
  • Matcha povestiri de pierdere în greutate

La rate mari, trebuie să beți: un bulion de măceș, ceai verde cu lămâie și ghimbir, sucuri proaspăt stoarse din grapefruit, portocale, castraveți și alte componente ale plantelor. Bea apă pură de izvor cel puțin 1,5 litri pe zi.

ANEXA 15 05/01/ - Portal Legislativ

Gătirea desertului Dacă o persoană urmează o dietă fără colesterol, aceasta nu înseamnă că ar trebui să renunțe la dulciuri până la scăderea colesterolului. Deserturile sunt permise, în plus, puteți mânca dulciuri și prăjituri, dar nu vor fi gătite din grâu alb, ci din secară, cereale și tărâțe. Folosirea pâinii nu este interzisă, dar trebuie să se coacă din grade întunecate de făină. Ciocolata dăunătoare trebuie înlocuită cu fructe uscate.

Prăjituri cu fulgi de ovăz seminte de in - 4 linguri. Se macină nucile folosind un știft. Se macină cea mai mare parte din fulgi de ovăz într-o mașină de tocat fâșii de alimentare cu grăsimi la o stare de făină. Adăugați un vârf de sare în cereale, 1 lingură. Amestecă totul cu grijă și lasă de minute. Apoi amestecați amestecul, dați ficatul forma dorită și puneți pe o foaie de copt acoperită cu pergament pentru coacere.

Se coace la de grade 25 min. Desert caș Puteți găti mușchi de fructe sau faceți cheesecakes delicioși. Reţetă: În g brânză de căsuță fără grăsimi, adăugați 30 de grame de stafide și caise uscate.