8 pași simpli pentru a pierde în greutate - pierderea în greutate fără efectul Yoyo

Pierde greutatea cu o pungă grea. Antrenament de forță pentru construirea fundului

Pierdere în greutate medicală est lansarea

Butt-Blasting Cardio Un capăt spate mândru și plictisitor face o impresie durabilă în timp ce ieși pe ușă. Cu toate acestea, odată cu înaintarea în vârstă, mulți oameni încep să piardă greutatea din spate din două motive: pierderea tonusului muscular și excesul de grăsime. Iată veștile bune, totuși - puteți ridica un fund înclinat cu planul corect de exerciții și o dietă sănătoasă.

Pagina principala Supraponderalitatea datorată stresului - cum să scapi de kilogramele legate de stres Cu cât viața este mai grea, cu atât punga de chipsuri este mai goală: dacă recunoașteți de ce corpul nostru solicită hrană nesănătoasă atunci când este suprasolicitată, puteți dezvolta strategii împotriva ei.

Vestea proastă este că nu există o soluție rapidă și ușoară pentru un capăt spate înclinat. Trebuie să pierzi grăsime și pierde greutatea cu o pungă grea câștigi mușchi, care necesită timp și efort. Știați că păstrarea unui jurnal alimentar este una dintre cele mai eficiente modalități de gestionare a greutății? Descărcați aplicația MyPlate pentru a urmări cu ușurință caloriile, a vă concentra și a vă atinge obiectivele! Antrenament de forță pentru construirea fundului Construirea mușchilor capătului din spate este crucială pentru fixarea unui fund înclinat.

Gluteus maximus este cel mai mare mușchi din corpul tău. Ceilalți doi mușchi importanți ai fundului sunt gluteus medius și minimus. Trebuie să crești dimensiunea acestor trei mușchi pentru a-ți ridica și întări fundul.

Schimbați aspectul plăcii dvs.

Greutate corporală și genuflexiuni încărcate Vei dori să le faci și multe dintre ele. Există multe tipuri de genuflexiuni pe care le puteți face, începând cu genuflexiunea standard cu greutate corporală și apoi adăugând greutate pentru genuflexiunile din spate, genuflexiunile din față și genuflexiunile sumo.

Ghemuiturile cu un singur picior sunt o progresie mai provocatoare care se poate face cu sau fără greutăți. Câteva sfaturi pentru a profita la maximum de genuflexiunile tale.

Păstrați-vă spatele drept în fiecare ghemuit și, cu excepția ghemuitului cu picioare largi, mențineți picioarele în linie cu genunchii: Ghemuit adânc: Cu cât vă ghemuiți mai adânc, cu atât este mai mare activarea maximelor gluteus. Treceți în paralel sau sub paralel.

10 trucuri pentru a vedea rapid pierderea în greutate

Lărgiți-vă poziția: ExRx menționează că există o activare mai mare a gluteus maximus atunci când o ghemuit este realizat cu o poziție largă față de o poziție îngustă sau medie, dar numai atunci când ghemuitul este efectuat cu o sarcină grea, cum ar fi gantere sau o bară.

Îndreptați ușor degetele de la picioare pentru a se potrivi poziției mai largi.

pierde greutatea cu o pungă grea

Strângeți în partea de sus: Contractează-ți voluntar glutele pe tot parcursul exercițiului, dar mai ales în partea de sus a ghemuitului, pentru a le activa cu adevărat. Deadlifts pentru The Butt Această mișcare este următorul exercițiu cel mai bun pe care îl poți face. Este un lift mai tehnic care necesită practică.

Linia de jos Din aspectul luptătorilor profesioniști și al artiștilor marțiali, s-ar putea să credeți că un antrenament la o pungă de perforare vă topește kilogramele.

Efectuarea unui deadlift cu o formă necorespunzătoare poate duce la rănire. Din nou, strângeți fesierii în partea de sus. Mișcări suplimentare pentru construirea glutei Pentru a construi glutele, faceți, de asemenea, lovituri de șold, începând fără greutate și adăugând treptat greutate printr-o pungă grea, o bandă sau o bară.

Faceți împingeri cu piciorul dublu și cu un singur picior. Consiliul American pentru Exerciții recomandă, de asemenea, alte exerciții minunate pentru a ridica și fesele ferme includ step-up-uri, lunges, răpire de șold lateral, hidranți de foc și reculuri de cablu. Scopul de a lucra glute de două până la trei ori pe săptămână, ca parte a unei rutine de antrenament a forței corpului total.

Vedeți rezultatele care vă vor inspira

Pentru creșterea musculară, faceți trei până la șase seturi în intervalul de opt până la 12 repetări al fiecărui exercițiu. Alegeți o greutate suficient de provocatoare încât gluteii să se simtă foarte obosiți de ultimul reprezentant. Pierde Grăsimea Mușchiul este ferm la atingere și rămâne la locul său - nu se lasă. Dar dacă aveți exces de grăsime corporală, acesta atârnă de mușchi, ceea ce face ca partea din spate să arate slabă și moale.

Pierderea de grăsime este o parte necesară a fixării unui fund înclinat. Cu toate acestea, nu puteți reduce la fața locului, spune ExRx.

pierde greutatea cu o pungă grea

Nu poți ținti doar fundul pentru pierderea pierde greutatea cu o pungă grea grăsime. Șansele sunt dacă aveți exces de grăsime la nivelul fundului, aveți exces de grăsime în alte zone ale corpului.

8 pași simpli pentru a slăbi

Pentru a pierde grăsime în întregul corp, aveți un corp caloric, astfel încât consumați mai puține calorii în fiecare zi decât ardeți. Construirea mușchilor vă ajută să vă revitalizați metabolismul, astfel încât să ardeți mai multe calorii pe tot parcursul zilei. Scăderea aportului de calorii cu o dietă sănătoasă și efectuarea cardio vă vor ajuta să creșteți deficitul. Butt-Blasting Cardio Orice tip de cardio arde calorii, dar unele tipuri sunt mai bune decât altele pentru a viza țesutul.

Alergatul, urcarea scărilor și mersul înclinat sunt unele dintre cele mai bune forme de cardio de sablare.

Bea mai multă apă

Ciclismul, spinning-ul, antrenamentul eliptic și step-aerobic sunt, de asemenea, câștigători. Pentru arderea grăsimilor și construirea mușchilor, antrenamentul pe intervale de intensitate ridicată este cel mai bun pariu al tău, spune Mayo Clinic. Aceasta implică efectuarea unor scurte perioade de activitate intensă, urmată de o perioadă mai lentă de recuperare.

De exemplu, alternând jogging și sprint pe banda de alergat - un minut de jogging, un minut de sprint, și apoi repetați.

pierde greutatea cu o pungă grea

Faceți acest lucru timp de aproximativ 30 de minute, inclusiv o încălzire și o răcire. De asemenea, puteți face intervale pe bicicletă, alpinist și eliptic.