Greutăți pierderea de grăsime, Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Pierderea de grăsime hiit sau greutăți

Faceți ambele pentru beneficii maxime Atunci când decideți ce formă de cardio este ideală pentru pierderea în greutate, starea de echilibru sau HIIT, este o idee bună să începeți cu cercetarea.

pierderea de grăsime hiit sau greutăți

Iar cercetările au arătat din nou că, dacă obiectivul tău este să slăbești, HIIT este cel mai bun - și cel mai rapid - mod de a ajunge acolo. Până la sfârșitul a 15 săptămâni, femeile din grupul HIIT au pierdut până la 7, 3 lire sterline, în timp ce femeile din grupul de echilibru au câștigat de fapt 2, 7 kilograme.

pierderea de grăsime hiit sau greutăți

Subiecții de sex feminin care au făcut HIIT au pierdut cantități comparabile de grăsime abdominală ca subiecții de sex feminin care au efectuat exerciții aerobice cu intensitate moderată. Aceste rezultate i-au determinat pe autorii studiului să susțină că HIIT este superior pentru pierderea de grăsime datorită eficienței sale în timp, deoarece ambele grupuri de studiu au urmat programele de antrenament respective timp de 12 săptămâni și au ars cantități egale de calorii în timpul sesiunilor de exercițiu.

În prezent vrem să obținem totul cât mai repede și cu un efort cât mai mic. Nu este altfel nici în cazul arderii grăsimilor corporale și îmbunătățirii condiției fizice.

În primul rând, corpul tău trebuie să muncească mai mult pentru a produce adenozina trifosfat ATP de care muschii tăi au nevoie de energie, ceea ce te conduce să arzi mai multe calorii în timpul antrenamentului.

În al doilea rând, după terminarea antrenamentului, corpul tău va continua să ardă calorii pe măsură ce se răcește. Acest lucru este cunoscut sub denumirea de exces de consum de oxigen post-exercițiu EPOC sau efectul după ardere.

Vlad Ronea - Grăsimea de pe abdomen

Și în sfârșit, HIIT tinde să descompună mai mult țesut muscular, care trebuie apoi construit în sus. Drept urmare, corpul tău va necesita mai multă energie pentru a-ți ajuta țesuturile musculare să se recupereze și să se reconstruiască.

O pierdere în greutate sănătoasă este considerată de 1 până la 2 kilograme pe săptămână, astfel încât a pierde 5 kilograme în două săptămâni sau 2,5 kilograme pe săptămână este ceva mai ambițios.

După o încălzire de cinci minute într-un ritm ușor, alternează un minut la o intensitate ridicată gândește-te: șapte până la nouă pe o scară de efort exercitată de la unu la 10 cu două minute la o intensitate moderată cinci sau șase pe o scară de la unu la Repetați trei sau patru intervale totale și terminați cu o răcire de cinci minute. Datorită intensității, veți dori să limitați ședințele HIIT la una până la două ori pe săptămână pentru a evita accidentarea și arderea.

pierderea de grăsime hiit sau greutăți

În celelalte zile, mergeți la o plimbare ușoară sau jog. La urma urmei, doar pentru că HIIT este superior pentru pierderea de grăsime, nu înseamnă că nu poți sau nu ar trebui să faci exerciții aerobice de lungă durată. Cardio-ul în stare de echilibru - care rulează în special - oferă multe beneficii unice.

pierderea de grăsime hiit sau greutăți

Un studiu din American Journal of Cardiology a constatat că exercițiile aerobice, care includ jogging, ciclism și antrenori eliptici, au fost mai eficiente pentru îmbunătățirea sănătății cardiometabolice decât antrenamentul de rezistență. Un alt studiu, acesta din Journal of Adolescent Health, relevă că alergarea cu doar 30 de minute dimineața în timpul săptămânii timp de trei săptămâni consecutive a fost suficientă pentru a stimula starea de spirit și calitatea somnului.

pierderea de grăsime hiit sau greutăți

Ca bonus suplimentar: Un studiu pe termen lung în Jurnalul Colegiului American de Cardiologie dezvăluie că alergătorii se pot aștepta să adauge trei ani la viața lor. Atâta dieta de slabit grupa sanguina b3 cât îți menții intensitatea scăzută până la moderată urmărește un efort de cinci sau șase pe o scară de efort percepută de la unu pierderea de grăsime hiit sau greutăți 10făcând cardio în stare constantă în zilele non-HIIT - spre deosebire de alunecarea pe canapea - va menține curgerea sângelui astfel încât să puteți elimina deșeurile metabolice care s-au acumulat în țesuturile dvs.

pierderea de grăsime hiit sau greutăți

Acest lucru vă va ajuta să vă recuperați mai repede, astfel încât să îl puteți lovi din nou a doua zi.